facebook2

For trettende året på rad skal Lindex, i samarbeid med sine kunder, samle inn penger for å bidra i kampen mot brystkreft. I år vil Monica, Beate og damene på Lindex også selge duftlys og lipgloss i tillegg til Rosa sløyfe-produkter. Lipglossen og duftlyset vil selges fra 1. oktober. Duftlyset koster 100 kr og lipglossen selges for 49,50. Alt overskuddet vil gå direkte til Kreftforeningens Rosa sløyfe-aksjon og kampen mot brystkreft. I Norge vil Lindex også ha «Rund opp»-innsamling i kassen og i tillegg donerer vi 1 kr for hver nye følger på vår offisielle Facebookside, Lindex Norge.

Som hovedsponsor for Rosa sløyfe-aksjonen, har Lindex’ innsats gjennom årene resultert både i å samle inn penger til brystkreftforskning, samt i å øke bevissthet om sykdommen. I 2014 samlet Lindex Norge 3,6 millioner kroner til brystkreftforskning.

«Brystkreft er en sykdom som berører oss alle. Mange av våre kunder og medarbeidere er kvinner, derfor er kampen mot brystkreft viktig for oss. Som et stort moteforetak har vi sammen med våre kunder muligheten til å bidra gjennom ulike aktiviteter i butikk og online», sier landsjef i Norge, Hanne Leino.

Butikksjef Monica (til høyre), Beate og damene på Lindex vil gjennom hele oktober selge lipgloss og duftelys til inntekt for Kreftforeningens Rosa sløyfe-aksjon.

 

 

Lindex-Pink-Campaign-3Lindex-Pink-Campaign-1Lindex-Pink-Campaign-4